söndag 6 september 2009

Yiiihaaa!!!

Jeg må til slutt dele med dere noen bilder fra vi var på High Chaparall. Det er et "cowboy-land" som er ca 3 timer sør for Skøvde. Liam hadde mast om dette i mange uker før vi reiste. Han gledet seg veldig til å endelig få se skikkelige cowboyer.


Vi kan vel slå fast med en gang at noen kler cowboy-hatt ......


........bedre enn andre.....:)


Det første vi gjorde var å utstyre ungene med det elementære antrekket. Cowboyhatt, pistol, belte med slire og sheriff-stjerne.


Midt inne i High Chaparall er det bygget et mini-cowboy land. Der løp Liam og Erik rundt i en time. De jaget og skjøt på hverandre, klatret på tak og satt i fengsel.
Got'cha!
Se på disse tøffe guttene!!
Julia var litt flau i begynnelsen og ville ikke ha cowby-utstyr. Men Western-jenten i henne kom frem til slutt og hun fikk seg en hvit hatt og pistol.
Martin prøvde å innbille oss at dette var for barnslig for han. Men du lurer ikke oss så lett :)
Vi var også på et stunt-show som var spennde og underholdende.
Jeg tviler ikke på at det kommer et ønske fra Liam neste sommer om å reise ned igjen.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Ser ut som ett artig sted å besøke, og masse flotte bilder Kristine :o)

Stoltzen2012 sa...

Tja, vet ikke hvem som kledde den cowboyhatten best jeg ;) Men gøy var det ihvertfall ;)

Jill sa...

Så kjempegøy ut, jeg hadde nok kost meg stort med hatt og pistol :-)
Sjekker du PMen din på PG?
Bakespm fra meg som ikke forstår bakesvensk :-0