fredag 11 september 2009

Er man dårlige foreldre når man tvinger ungene med til Liseberg?

En lørdagskveld overrasket vi ungene med at vi neste dag skulle reise til Liseberg. Både jeg og Bjørn regnet med at ungene skulle hoppe og sprette av glede. Istedenfor så blir Julia sur og sier at hun ikke vil være med!!!! Når sjokket hadde lagt seg så spurte vi om hvorfor, men hun hadde ikke noe bra svar. Hun ville bare ikke være med. Vi gjorde ikke noe nummer av det og tenkte det ville endre seg når vi skulle reise neste dag.
Når vi hadde gjort oss klare til å reise så spurte hun om hvor hun skulle være mens vi var på Liseberg...!?!?! Vi sa at det ikke var noen som hadde mulighet å passe henne og at hun måtte være med. Hun ble lei seg og begynte å grine. Det var da jeg lurte på om man er skikkelig forferdelige foreldre når man tvinger ungen sin med på Liseberg. For det var nettopp det vi gjorde.....

Men det tok heldigvis ikke så lang tid før humøret endret seg. Når vi nærmet oss Gøteborg var alt glemt og hun var i strålende humør. Resten av dagen var hun helt hyper og maste i ett sett.

Siden det bare var meg, Bjørn og ungene som reiste så fikk vi bare tatt masse karuseller og berg-og-dalbane for barn. Men vi hadde en veldig koselig dag.

Julia som sommerfugl.

Etter å ha bestemt og ombestemt seg ørten ganger så ble Liam også til slutt sminket. Han var etterpå en veldig fornøyd tiger.
Julia sin favoritt, Amy Diamond, dukket opp på scenen mens vi var å så på.
Til slutt var vi innom speilhuset. Jeg lo så jeg grein der inne. Bjørn sitt hode ser ut som Homer Simpson sin kone :)
Posted by Picasa

Inga kommentarer: