onsdag 22 april 2009

Vi er her fremdeles.


Men tid til blogging blir det ikke så mye av. Vi har hatt en koselig påskeferie i Bergen hvor vi har besökt venner og familie. Dessverre er det alltid litt for liten tid når vi er i Bergen, for det er alltid fler man har lyst til å treffe. Kanskje neste gang.


Et scrappetreff hos PG ble det også, kjempekoselig som vanlig. Et besök hos Jan og Kaia var et "must" denne gangen. De fikk en nydelig liten jente i begynnelsen av mars. Det var så koselig å holde en liten baby i armene igjen at hun ble värende på min arm i flere timer :)


Ellers har ungene herjet sammen med Martin og Erik, jeg og Linda har värt på shopping. Påskepyssel ble det også. Linda lärte meg både å hekle bestemor ruter og nålefilting ;) Så nå er jeg i gang med et teppe til Julia.


Vi hadde påskaften på langfredag hos min mor siden vi reiste hjem på lördagen. Det ble god middag og altfor mye snop....

På vei hjem var vi innom Geir & Karin sin nye hytte i Hemsedal. Fantastisk! Vi kommer gjerne igjen :)

Når vi kom hjem fra påskeferien fikk Liam vannkopper. Heldigvis var det ikke så ille, han hadde litt på mage og rygg og i hodet. Ellers var han pigg som vanlig. Nå venter vi på at Julia skal få det....


Julia er litt spent på morgendagen for da skal hun begynne på fotballskole. Det skal bli spennende å se om hun liker det. Konkurranse instinktet er det ikke noe i veien med, så får vi se om det er noen lagånd i henne. Hun er i hvertfall klar med ny joggedrakt og leggbeskyttere :)



1 kommentar:

Anne-Britt sa...

Høres ut som dere har hatt en fin tur til Bergen, selv om været kanskje ikke var det beste;) Og så heldig du er som har fått lært bestemorsruter. Gleder meg til å se resultatet:) Ha en fortsatt fin dag.